Detta är ingen blogg alls – andra upplagan

Standard

Jepp. Jag har haft en blogg som hette ”Detta är ingen blogg alls”. Det verkade lämpligt att återuppliva det igen när jag kände för att börja bland-blogga igen. Jag har ju ett par bloggar för specialintressen (aikido, min son, rollspel) men ingen blogg att placera bilder av min ogräsfyllda trädgårdsstump till exempel. Jag missköter de andra bloggarna, utom sonens, och jag tror inte att jag kommer att sköta den här bloggen bättre. Sorry.

Men VÄLKOMNA ni stackare som hittar hit!

2 responses »

Kommentera

