Sy lite

Standard

Äntligen var det dags för en ledig helg! Efter en galen maj med resor och läger fick vi en helg hemma. De stackars tomaterna fick ny jord (och komma ut!), vi städade, träffade mina svärföräldrar och grillade med dem, och jag hann planera två episoder av rollspelet jag spelleder. Och spelade en av episoderna dessutom!

Och ikväll satte jag mig till och med vid symaskinen en stund och sydde om ett par för små byxor till ett par långa shorts till Caspian. Det är verkligen ett tecken på att jag fick tid: att sy är det första jag skalar bort när det är stressigt!

image

Rosa och svart är en effektfull kombination tycker jag.

Kommentera

