Mossgraffiti

Standard

I flera år har jag tänkt göra mossgraffiti, jag har sett ut lämpliga väggar, planerat vilken mossa jag ska använda men ändå har det inte blivit av. Jag har fastnat på motivet.

Caspian, snart tre år, och jag tittade på Trädgårdsonsdag när vi åt lunch idag. I del åtta görs det mossgraffiti och så fort programmet var över började Caspian prata upphetsat om att måla mossa på väggen. Och så hämtade han stavmixern i skåpet till mig att mixa mossa med. Kan det vara så att det är dags nu?

Men VAD ska jag och Caspian måla?

2 responses »

    • Bra idé! Jag ska rita lite och se om jag kan förenkla till en vettig nybörjarnivå.

      Hurra! Jag kanske kan få henne att stanna hos mig några timmar längre än förra gången också. 😀

Kommentera

