Dagbok

Standard

image

Jo, förr, innan min första blogg, förde jag dagbok i ett par år. De står i en hylla här hemma och är fyllda av bilder, funderingar, dikter (inte mina utan sådana jag ville lära utantill) och tidningsurklipp. Jag tappade intresset och sedan tog bloggandet över en tid. Och sedan tog tiden slut. Men nu har jag längtat ganska länge efter en egen bok igen, en som ingen läser i. Och samtidigt älskar jag att fota och jag kommer inte att skriva ut bilder till en dagbok. Så köpte jag mig en dagbok ändå och på bussen på vägen hem från Karlskrona kluddade jag ned ovanstående och kom på den enkla idén: jag kan fortfarande dela det jag vill av dagboken på bloggen med ett enkelt foto. Privat eller offentligt är MITT val. Så välkomna att tjuvkika i min dagbok. Men bara på nätet. 🙂

Kommentera

