Sista tomatskörden

Standard

image

Nu har jag också gett upp, trots att jag bor i zon 1! Men det här får vara sista rycket. Alla de gröna ska läggas in, och de sista röda ska jag ta frön från. Det är lite sent för det, men har jag glömt så har jag. 🙂 Eller jag ska kanske låta det vara osvuret. Jag har ju trots allt några plantor kvar av den mjöliga sorten som passar bättre som ketchup än att äta som den är. Om de fortfarande är ofrusna till helgen kanske det blir en grön ketchup också. Kanske.

2 responses »

Kommentera

