Upptäckter

Standard

Med bäbis i sjal på magen och femåringen lekandes med en pinne gick jag på upptäcktsfärd i min trädgård. Man skulle ju kunnat tro att jag sett allt i denna lilla ruta, men icke!

image

Under balkongen sitter denna rad med böjda spikar. Varför? Vad har man haft dem till?

image

Jag tror inte att det här var det sista jag har sett av den här maskrosen!

image

Kantstenarna har vi hittat i skräphögen efter en stängd markläggningsbutik. Utom den udda – den bar femåringen hem från dagis till att ha här. Mammas pojke!

Kommentera

