Flyttstädningen tar aldrig slut?

Standard

Föregående hyresgäst var inte den noggrannaste av flyttstädare så jag städar fortfarande efter honom i trädgården. Han har öst ut mycket konstigt grus på och under balkongen som jag tror är akvariegrus. En kompis grävde ur en hel del av det i höstas, och idag fortsatte jag själv.

image

Jag tog ingen bild före, men se till vänster i bilden ovan. Vitt, grönt och till och med lite blått grus.

image

Nu ser det bättre ut! Men jag kommer aldrig att få bort allt, tyvärr.

Kommentera

