Jag ogillar tujor

Standard

Jag ogillar tujor. Mycket! Föregående hyresgäst var dock väldigt stolt över den ojämna tujaraden, och jag har inte riktigt krafter nog att rycka upp dem och börja om, så nu gäller det att göra det bästa av situationen! En tujahäck är många gånger vackrare tycker jag, så det är dags att ge sig på tujorna och se om de går att fostra till en tät, grön häck.

En sån här hade jag önskat mig:

image

Men dit är det långt. Hos mig ser det ut så här:

image

Före

image

Efter

Lite bättre skulle jag allt säga, men jag kanske skulle korta den mera? I höjd med stängslet kanske? Jag beskär insidan också innan jag fattar något beslut dock. Och helst utan bäbis i sjal på magen. Det är ganska tungt att huka sig och resa sig igen på det viset. 😀

Kommentera

